blank

blank
confused

Tuesday, February 28, 2012

diceraikan sekali lagi - repost 3 feb 2012


orang kata.... sama jantina mengetahui hati dan perasaan jantinanya... 
orang kata.... kalau si gadis meluahkan perasaannya kepada si gadis juga, maka perasaan itu akan dapat dikongsi bersama... tapi berdasarkan apa yg aku lalui, ianya palsu... tiada 1 pon yang tepat dan benar..

malah aku rasa yg berlainan jantina pula yang lebih mengambil berat... lebih memahami... kenapa??? ini yang aku dapat setelah setahun lebih mempertahankan hubungan ini. yang aku dapat hnyalah sakit hati... sedih.. dengan ditemani air mata jernih bercurah2... 

kenapa ini sume menimpa diri aku? andai boleh di undur masa, akan ku hindar dari mendekati dia. akan ku jauhkan diri dari mengenali dia. ingin sekali aku hidup tanpa bayangan dia... tapi aku tahu semuanya dah terlambat... deh terlewat. aku dah pon terkandas.. tewas...

zeqt. pliz jgn cederakan diri.. pliz jgn ranapkan lagi hati itu.. ia dah cukup parah... tersangat parah... dan kau juga tahu tiada siapa yg akan rawatnya... tidak insan luar mahupon yang mempunyai talian darah dengan kau.. kau harus kuat! kuat mengharungi hidup... kau mesti tabah...

tapi dalam hati kecil kau, aku tahu kau masih menaruh harapan. aku tau kau masih berharap... oleh itu, hnya perkataan sabar sahaja yang kau boleh pegang...

No comments:

Post a Comment