blank

blank
confused

Tuesday, February 28, 2012

hidup kau x akan aman

ingat! sekali kau dah terjerumus. kau akan tetap terjerumus sampai bila-bila.

1. result aku jatuh teruk sebab kau. kau selalu mulakan pergaduhan bila aku ada final exam. bila aku ada final crit. bila aku review dan bila aku ada final submission. kenapa kau buat perangai waktu ni? kenapa dulu kau boleh support aku? kenapa x sekarang dan sampai bila-bila?

ingat tu wahai NAZATUL FARIZA MOHD RASIP! kau akan ingat benda ni. kau akan rasa bersalah seumur hidup kau. dan kau x akan tenang samapi kau mati. itu JANJI aku!

2. Kau kata kau nak naikkan balik pointer aku. tapi yang kau bagi dengan BREAK dengan aku. Kau kata kau sayang aku? Tapi yang kau bagi adalah gaduh dengan aku! Kau kata kau nk aku fokus pada studi. tapi yang kau bagi dengan sajikan berjuta masalah pada aku!

3. Aku kluar rumah sebab nk jumpe kau. kau ada? Aku bawak kete mcm org gile sebab nk cepat jmpe kau. nak selesaikan masalah kite. tapi ade kau hargai? malah kau berharap sangat supaya aku cepat mati. mati xcdent sebab terburu2.. dan kalau aku mati, kau akan menyesal seumur hidup kau. sampai kau mati. kau akan menyesal. benda ni akan menghantui kau sampai bila2.. percayalah!

4. Malam tu, ayah aku carik aku. naik motor. sebab dia x tahu aku jumpe kau. dia carik aku tengah malam. selama lebih 2 jam. dan KINI dia sakit. aku tetap salahkan kau! sebab kau puncanya. kau penyebabnya. andai APA-APA berlaku pada keluarga aku. aku x kan teragak untuk musnahkan KELUARGA kau. INGAT!

sekali kau dah bermain api, kau jangan takut untuk membakar diri. bukan aku x bg amaran. tapi nafsu kau mengatasi segalanya! SHIT KAU.

SAMPAI MATI AKU AKAN UNGKIT SEMUA BENDA YANG KAU DAH BUAT PADA AKU!
SAMPAI MATI AKU X AKAN MAAFKAN KAU!
SAMPAI KAU MATI KAU AKAN MENYESAL DENGAN APA YANG KAU BUAT!

INGAT! BUKAN AKU SAHAJA MENYUMPAH KAU! MALAH PARENTKU DAN KELUARGAKU! 

KAU X AKAN AMAN WAHAI NAZATUL FARIZA!

No comments:

Post a Comment