blank

blank
confused

Monday, October 28, 2013

keliaran itu bermula di sini

tahu tak ?
macam-macam yang berlaku dalam hidup
banyak..
terlalu banyak..
sampai aku tak punya waktu untuk menganalisa

tahu tak ?
aku kini..
dah tak pandai tinggal solat
dah pandai ponteng mengaji
sampai aku rasa ALLAH mengutuk aku
sadis aku ini rupanya..

tahu tak ?
aku dah semakin liar                       ......                aku benci ini
aku dah pandai melapskan aurat     .......               aku benci ini
aku dah pandai jejak kelab             ......                aku benci ini

aku benci sikap liar aku
aku meluat lihat kehancuran disiplin diri
aku menyampah lihat diri berhampiran dosa besar

tapi kan
aku tak tahu..
sangat tak mengerti..

kenapa ?
aku yang mengawal diriku
aku yang memiliki diriku
aku yang membuat semua keputusan
aku yang mengarahkan setiap pergerakan

tapi sebenarnya GAGAL dalam semua itu.

AKAL atau NAFSU

No comments:

Post a Comment