blank

blank
confused

Sunday, March 11, 2012

pengkid..

hai diary.. hari ni byk yang nk aku luahkan... oleh itu aku cuma tulis ikut tajuk.. supaya aku sndiri x pening baca kelak.. haha..

1st time aku dress-up like the person i want... kemeja-t kotak2 milik zie, singlet pink milik zie juga (tapi aku pkai 2 lapis.. 1 lapis aku punya), tropicana's white cap (really my fav!) and semi long hair around... wow! cun! i like it.. cuma kasut je x sesuai.. why?? sebab x rancang nk jmpe dak2 tu.. tu yg pkai sandal je..

seriosly my appearance really different from daily dress-up.. TOTALLY! hehe.. malangnya lupa pulak nak amik gambar buat kenangan.. even tobiey said "hey girl.. i like ur style" hehe.. really the teen-age-ers atmosphere.... this is me actually... REALLY!

disebabkan aku pakai pink dan berambut panjang, so, aku kelihatan seperti seorg ladies manakala zie yang tampil dengan rambut pendek kelihatan seperti peng ... wow! 

dalam "mesyuarat" tergempar, aku mendapat tahu ada kwn diorg yang telah meninggal dunia akibat kemalagan di muadzam shah bersama pasangannyer. memandanglan mereka telah tiada, ku sedekahkan al-fatihah untuk roh mereka semoga dicucuri rahmat.. tapi! apa yang aku nk cakap kat sini ialah : diorg boleh kata "ini baru sehidup semati" which was sounds like happily eva after. hmmm... its hard to say.. pd aku... kenapa dia x sempat berubah? sayangnya... terlalu rugi.. malah si naki mempunyai raut wajah yang cantik. dan tika itu aku tersedar.. kasihan pn ada..

sepanjang aku melepakkan diri bersama diorg, suma punya pasangan masing2.. zie dengan tobiey. walaupn diorg x declare, tp diorg berkelakuan seperti pasangan.. ya.. jelas.. dan aku terkontang-kanting seorangan.. hmm.. ini yang aku x ske.. 

anyway, aku seronok bersama diorg. walaupn aku x byk cakap. tapi aku seronok mengenali diorg. itulah perkara yang nak sangat aku lakukan sejak dari aku skolah lagi. aku mahu mengunali diorg. dan aku sangat berminat..

tiba-tiba aku terfikir untuk tidak berkahwin.. dan mesti menetapkan kepada diriku tidak berlaku emo.. tapi aku x tahu jodoh pertemua aku.. aku x pastii samada aku punya hati kepada kaum adam lagi ataupon tidak..  keliru.. 

No comments:

Post a Comment