blank

blank
confused

Monday, March 5, 2012

dulu aku pernah menetapkan prinsip aku.. jangan bercinta dengan mereka yang lebih muda dariku.. ya... itu yg aku ikut sepanjang ini.. dan bila aku ingkarinya, baru aku tau kenapa aku membuat prinsip mcm tu... 

1st .... budak2 muda ni sangat lah x matang dan aku sendiri akan merana dengan perangai diorang yg x matang. nk marah lebih2 pon, terpaksa terima ke-tidak-matangan si dia.. *walaupon pada hakikatnya ada je manusia yg tua bangka x matang*

2nd .... bila dah x matang, maka perangainya sangatlah kebudak2an... dan ini juga akan merimaskan aku.. YA! RIMAS! aku x ske.. sekali sekala mugkin boleh terima. tapi kalau dah terlalu kerap, aku jadik bosan

3rd .... bila x matang & berperangai ke-budak2-an, maka hadiah atau apa jua barang yang diberikan juga seangkatan dengannya.. antara benda yang menjadi kemungkinan adalah SOFT TOYS! adeh..... aku ni x ske soft toys tau.. kalau ada pon.. cukup sekadar  sebijik.. tu pon aku yg beli sendiri dan aku x perlukan daripada orang len... akibatnya, benda yang minah ni bg masih lagi terduduk kaku dalam paper beg seperti mana yang aku terima dari awalnya.. huh..

begitulah yang terjadik pada aku. dan oleh itu, aku berkeras tidak akan menyerahkan hati kepada sesiapa saja yang lebih muda dari aku.. sebab aku sangat rimas dengan perangai budak. ya! RIMAS!


....dengan itu, sekian.....

No comments:

Post a Comment